دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی

489 بازدید
دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی

دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی: در این بخش از مقالات فیلم های انگیزشی سینمایی در سایت انگیزشی نوک قله، به سراغ یکی از محبوب ترین فیلم ها یعنی دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی رفته ایم. فارست گامپ فیلمی ساخته شده از کتابی به همین نام است که حتما پس از تماشای آن شگفت زده خواهید شد.

اگر می خواهید فیلمی متفاوت و یکی ازشاهکارهای سینمای جهان را ببینید حتما دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله شما را شگفت زده خواهد کرد. فارست گامپ Forrest Gump ، فیلمی آمریکایی ساخته ی رابرت زمکیس می باشد که در ژانر کمدی- درام در سال 1994 ساخته شد. فیلم فارست گامپ Forrest Gump ، بر اساس رمانی به همین نام که نوشته ی “وینستون گروم” می باشد، اقتباس شده است.

 صحنه های فیلم فارست گامپ

در دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی  تام هنکس بعنوان نقش اصلی فیلم هنرنمایی می کند و داستان فیلم چند دهه از زندگی فارست گامپ را به تصویر می کشد. هنگامی که فارست گامپ روی نیمکتی در یک ایستگاه منتظر اتوبوس نشسته و داستان زندگی خود را برای خانمی غریبه در آن ایستگاه روایت می کند.

در دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی شخصیت اصلی فیلم یعنی فارست، فردی که به لحاظ هوشی، به مراتب پایین تر از دیگر افراد است و  به دلیل ناتوانی جسمی ای که دارد مجبور بود به پاهایش اسکلتی از جنس فلز را ببندد. اما ناگهان طی اتفاقی فلز می شکند و فارست می تواند توانایی دویدن را بدست آورد.

دانلود فیلم Forrest Gump 1994

دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی، قهرمان داستان که فردی ساده است و در خلال جنگ با ویتنام به ارتش می رود و به جنگ اعزام می شود. هنگامی که در یکی از حملات، ارتش آمریکا را بمباران می کنند که قصد فرار دارد زیرا همکلاسی او “جنی” به او توصیه کرده بود هر وقت خطری بود فقط فرار کند و سعی نکند که شجاع باشد.

فارست نیز تصمیم به فرار می گیرد و قبل از فرار تصمیم می گیرد تا دوستش را پیدا کند. در میانه راه هربار یک زخمی را می بیند و نجات می دهد. در نهایت فارست مدال افتخاری نیز دریافت می کند و روبروی کاخ سفید سخنرانی ای را برای او ترتیب می دهند. پیشنهاد ما: فیلم بازگشته دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم Forrest Gump 1994

حقایقی از فیلم فارست گامپ

دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی پر از اتفاقات عجیب و جالب بوده که در نهایت منجر به ساخت این فیلم با چنین خروجی درخشانی شده که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

  • قبل از اکران فیلم فارست گامپ 30 هزار نسخه از کتاب فروخته شده بود اما پس از اکران، فروش کتاب به رقم فوق العاده ی 1.5 میلیون نسخه فروش رسید.
  • دیالوگ ” مامان همیشه میگفت زندگی مثل یک جعبه شکلاته، هیچوقت نمیدونی چی قراره گیرت بیاد” بعنوان یکی از 100 دیالوگ منتخب انجمن فیلم آمریکا هست.
  • فارست گامپ در 13 رشته نامزد دریافت جایزه اسکار شد که 6 جایزه را از جمله بهترین کارگردانی برای زمکیس ، بهترین بازیگر مرد را برای تام هنکس را کسب کرد.
  • امتیاز ساخت این فیلم ابتدا با استودیو برادران وارنر بود و آنها بر این باور بودند که مشابه فیلم “مرد بارانی” است و ساخت آن برایشان ضرر است بنابراین این حق را به پارامونت پیکچرز واگذار کردند. بعد از فروش خیره کننده 680 میلیون دلاری فارست گامپ، برادران وارنر متوجه شدند که اشتباه بزرگی کرده اند.
  • تام هنکس با ساخت ادامه ی فیلم کاملا مخالف است زیرا معتقد است به درخشندگی و موفقیت فیلم آسیب می رساند.

 فیلم فارست گامپ زیرنویس فارسی

کلام آخر

دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی و تماشای آن به ما نشان می دهد که می شود فارست گامپ را بارها دید و از آن لذت برد، عنصری به نام انگیزه که موفقیت ها را برای فرد به ارمغان می آورد در زندگی فارست گامپ تا حدودی بی ارتباط است و بسیاری از اتفاقاتی که در زندگی او جریان داشته کاملا اتفاقی و بی هدف بوده است. افرادی که از هوش و استعداد کمتری نسبت به بقیه برخوردارند، عاملی به نام پشتکار در آنها وجود دارد که باعث می شود جنگیدن را یاد بگیرند. حتما به تماشای فارست گامپ بنشینید و لذت ببرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://nokeghole.com/?p=4458
اشتراک گذاری:
واتساپ

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد دانلود فیلم فارست گامپ 1994 Forrest Gump دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.