دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی

462 بازدید
دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی

دانلود فیلم بازی تقلید 2014  imitatoin game دوبله فارسی: در این بخش از مقالات سایت موفقیت نوک قله قصد داریم که به معرفی و دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی بپردازیم. این فیلم انگیزشی در ژانر درام که در بستر تاریخ روایت می شود. این فیلم براساس واقعیت و زندگینامه آلن تورینگ ساخته شده است.

 

داستان فیلم

در دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی ، داستان را در زمان جنگ جهانی دوم را در پی حملات سنگن هیتلر و ارتش نازی دنبال می کنیم. در پی این حملات و یورش ها به لندن، دولت انگلیس از گروهی از دانشمندان و نخبگان دعوت می کند که دستگاه “Enigma” را که ارتش نازی برای ارسال پیام های مخفی و کدگذاری شده استفاده می کنند رمز گشایی کنند. کاردکرد دستگاه به گونه ای بود که نازی ها می توانستند پیام و کدهای خود را بدون اینکه کسی بتواند آن را رمز گشایی کند بین یکدیگر مخابره کنند. بنابراین تورینگ برای کمک به کشورش وارد همکاری با ارتش انگلیس می شود.

 دانلود فیلم imitation game با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

تورینگ را می توان با قطعیت جزو نوابغ دنیای کامپیوتر دانست.او از موثرترین دانشمندان در زمینه هوش مصنوعی بود که به او لقب “پدر علم محاسبه نوین و هوش مصنوعی” را نیز داده اند.

چیزی که در دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی ، داستان را وارد فاز جدید داستان می کند، تلاش تورینگ برای ساخت یک ماشین است که پیام های انیگما را رمز گشایی کند. ماشینی که تورینگ آن را برای رمز گشایی ساخت، کریستوفر نام داشت. سر انجام تورینگ با تلاش ها و کدنویسی ها و کالیبر دوباره ی دستگاه توانست پیامی را کدگشایی کند که این اتفاق بزرگ سبب می شود که آن ها متوجه شوند که در شرف وقوع یک حمله هستند.

 دانلود فیلم بازی تقلید دوبله فارسی سانسور شده

با کد گشایی انیگما سبب شد بسیاری از عملیات ها خنثی شوند و جان بسیاری از مردم حفظ شود و آن ها نجات پیدا کنند. هدف تورینگ از اختراع این دستگاه این بود که آن ها بتوانند هر پیامی را که دریافت می کنند سریعا کدگشایی کنند، زیرا در غیر اینصورت کدگشایی آنها عملا امکان ناپذیر بود زیرا آنا تنها 18ساعت برای رمزگشایی وقت داشتند.

اما حقیقتی دیگر که از تورینگ دانلود فیلم بازی تقلید 2014  imitatoin game دوبله فارسی مشاهده می کنیم این است که او تمایل به همجنسگرایی داشته و این موضوع چیزی بود که در انگلستان، آن زمان جرم و بیماری محسوب می شده و تورینگ همواره سعیش بر این بوده است که آن را مخفی نگه دارد و دیگران از این موضوع اطلاعی نداشته باشند.

 دانلود فیلم imitation game بدون سانسور

اما با آشکار شدن این موضوع تورینگ یا باید به درمان مشغول می شد و یا اینکه مجازات می شد و به زندان می رفت. تورینگ ترجیح داد که به درمان دارویی بپردازد. در نهایت با شروع درمان و عوارضی که بر جسم و روح تورینگ وارد شد. او دچار افسردگی شد و کار تا جایی پیش رفت که او تصمیم به خودکشی گرفت و با پیدا شدن سم سیانید در بدنش، تورینگ بعلت خودکشی از دنیا رفت.

در دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی نمی توان بازی درخشان و خیره کننده بندیکت کامبربچ را نادیده گرفت. او برای بازی در این فیلم نیز نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در آکادمی اسکار شد. پیشنهاد ما دیدن انیمیشن های انگیزشی در سایت نوک قله است.

 فیلم بازی تقلید با زیرنویس فارسی

کلام آخر

پیشنهاد ما این است که حتما به دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی بپردازید و تماشای این اثر فوق العاده را از دست ندهید و با برگی دیگر از تاریخ آشنا شوید. انسان هایی که در طی تاریخ تغییرات و دستاوردهای بزرگی را برای بشریت به ارمغان آوردند و انسان های بسیاری را از مرگ نجات دادند. تورینگ یکی از این افراد بود که توانست یکی از مهم ترین تغییرات را در دنیای کامپیوتر رقم بزند. امیدواریم که از تماشای این فیلم لذت برده باشید. پیشنهاد ما : دانلود فیلم بازگشته دوبله فارسی بدون سانسور می باشد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://nokeghole.com/?p=4208
اشتراک گذاری:
واتساپ

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد دانلود فیلم بازی تقلید 2014 imitatoin game دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.