شکرگزاری در قانون جذب

554 بازدید
شکرگزاری در قانون جذب

شکرگزاری در قانون جذب: در این بخش از مقالات سایت انگیزشی نوک قله قصد داریم به موضوع شکرگزاری در قانون جذب بپردازیم. پیش از خواندن این مقاله پیشنهاد می کنیم که مقاله” قانون جذب چگونه کار می کند” را مطالعه کنید.

 

قانون جذب

آیا می دانید قانون جذب چیست؟ همانطور که پیش تر گفته شد، قانون جذب مبتنی بر جاذبه است و بر این باور است که افراد مثبت ها و منفی ها را به خود جذب می کنند. پس چه بهتر که از این قانون در راستای رسیدن به اهداف و جذب مثبت ها اقدام کرد. قانون جذب در سه مرحله درخواست، باور و دریافت کردن تعریف می شود و برای جذب خواسته خود بهتر است که از این سه مرحله تبعیت کنید.

 

شکرگزاری

شکرگزاری تشکر و سپاس گزاری از خداوند و کائنات و چیزهایی است که شما به آن معتقد باشید. همانطور که گفته شده است، شکر نعمت نعمتت افزون کند. این خود تاییدی بر تاثیر شکرگزاری و افزونی رزق، روزی و نعمت می باشد. در این باره می توانید کتاب راز اثر راندا برن را نیز مطالعه کنید. شکرگزاری واژه ای در ظاهر ساده اما در باطن پیچیده و عمیق که می توانید تحولات عظیمی را در زندگی ما ایجاد کند.

 جملات شکرگزاری از خداوند

معجزه شکرگزاری

شکرگزاری در قانون جذب بالاترین ارتعاش برای برآورده شدن خواسته ها را دارد. این شکرگزاری می تواند در قالب یک دفتر شکرگزاری باشد و بابت داشته هایتان از خداوند سپاسگزار باشید. داشتن دفتر شکرگزاری یک روش عالی برای ایجاد امواج مثبت است و با قدردانی موجی از احساسات مثبت درون شما روانه می شود.

شاید شکرگزاری در قانون جذب را در ابتدا کاری بیهوده بپندارید اما باید بدانید پس از مدتی انرژی مثبتی که به سمت شما روانه می شود کاملا محسوس است و این انرژی مثبت را می توانید به اطرافیان نیز بدهید.

اگر چه شما در قانون جذب مشغول جذب خواسته های خود می شوید ، باید به یاد داشته باشید که قانون جذب یک مرحله مهم تری دارد و آن هم مرحله شکرگزاری است. شکرگزاری سبب می شود ارتعاش شما برای جذب خواسته تان افزایش پیدا کند.

معجزه شکرگزاری و قانون جذب

شکایت کردن

شما تا زمانی که نتوانید برای داشته های خود قدردان و شکرگزار باشید نمی توانید چیز بیشتری نیز بدست آورید. شکرگزاری نکردن چیزی است که شما را از دریافت نعمات بیشتر باز می دارد. حتی اگر خود را در شرایط بد ارزیابی می کنید باز هم دلایلی برای سپاسگزاری و شکرگزاری وجود دارد. شما باید این نعمات را پیدا کنید و بابتشان شکرگزار باشید. معجزه شکرگزاری در قانون جذب را هرگز نادیده نگیرید.

اما اگر تمرکز خود را بر روی کاستی ها و نداشته ها بگذارید، چیزی که نصیبتان می شود کاستی و کمبود است. شکایت کردن باعث می شود که شما با خیره شدن به مشکلات، فرصت ها را از دست می دهید. خیره شدن به در بسته باعث میشود درهای دیگری که برایتان باز می شود را نبینید. این گونه باعث می شود که شما روزها را تلخ و سخت بگذرانید، با مشکلات بیشتر رو به رو شوید و استرس و نگرانی شما رو به روز بیشتر شود. تمرکز بر مشکل، مشکل می آفریند.

 شکرگزاری در قانون جذب(شاه کلید رسیدن به تمام آرزوها)

سپاسگزاری

مایستر اکهارت درباره جادوی شکرگزاری می گوید اگر تنها دعایی که در زندگیتان می گویید “متشکرم” باشد کافی است. این موضوع می تواند اهمیت شکرگزاری در قانون جذب را تا حد زیادی به ما نشان دهد.

در طی روز کلمه “متشکرم” را با خود تکرار کنید، بابت کارهایی که انجام میدهید و اتفاقاتی که در طی روز رخ می دهد این کلمه را تکرار کنید.

شکرگزاری باعث فراوانی و روزی بیشتر می شود. زندگی ای را که برای خود می خواهید را تصور کنید و ببینید و سپس شادی و شکرگزاری روانه زندگی خود کنید، با کیهان هم سو شوید و برای بدست آوردن خواسته هایتان آماده شوید. شکرگزاری را در اصل کار خود قرار دهید و جریان انرژی را باز بگذارید.

شکرگزاری در قانون جذب بالاترین ارتعاش را در کیهان دارد. برای شروع شکرگزاری به چیزهایی بیندیشید که باید بابتشان خدا را شاکر باشید. حتی برای کوچکترین داشته هایتان نیز شکرگزار باشید، سپس برای چیزهایی که میخواهید بدست آورید شکرگزاری کنید و به همه ی آنها بیندیشید شما با این کار به جهان هستی می گویید که چیزهایی را که می خواهید بدست آورده اید.

چطور با شکرگزاری به قانون جذب رسیدم؟

نحوه شکرگزاری

می توانید یک دفترچه شکرگزاری برای خود تهیه کنید و قبل از خوابیدن مواردی را که بابتشان شکرگزاری می کنید، یادداشت کنید. حتی زمانی که پیشاپیش برای خواسته ای شکرگزاری می کنید پس تایید می کنید که آن خواسته محقق شده و وجود دارد. طی تحقیقی که انجام شده ثابت شده است افرادی که شکرگزاری می کنند، از دیگر افراد زودتر شفا می گیرند.

شکرگزاری می تواند از خودتان آغاز شود از اینکه دست هایی دارید که می توانید آنها را تکان دهید و با آنها کارهایتان را انجام دهید، پاهایی که باعث می شود شما حرکت کنید و شما را جا به جا می کنند. چشمانی که میتواند به همه جا بنگرد و گوش هایی که صدا ها را بشنوند و خاطرات را در ذهن شما ماندگار کنند، دوستان وخانواده و عزیزانی که در زندگی دارید و حضورشان به شما دلگرمی و امید هی دهند. همه این چیزها و بسیاری دیگر از نعماتی که در زندگی دارید دلیلی برای شکرگزاری است.

شکرگزاری و انرژی مثبت

کلام آخر

در مقاله شکرگزاری در قانون جذب سعی کردیم که به تاثیر شکرگزاری در زندگی و برآوردن خواسته ها بپردازیم. همانطور که خواندید، شکرگزاری بالاترین ارتعاش را در هستی دارد و در این حالت شما می توانید از خداوند بابت داشته ها و چیزهایی که میخواهید بدست آورید پیشاپیش شکرگزار باشید. قانون جذب می گوید که افکار تبدیل به اجسام می شوند چه بهتر که از این قانون در راستای منافع خود استفاده کنید. هم چنین می توانید مقاله ” قانون جذب چگونه کار می کند؟ ” را مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://nokeghole.com/?p=3191
اشتراک گذاری:
واتساپ

نظرات

0 نظر در مورد شکرگزاری در قانون جذب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.